Taula rodona; La banalització del nazisme i del feixisme

Les entitats signants del Manifest contra la banalització del nazisme us volem convidar a la sessió ‘La banalització del nazisme i del feixisme’

Amb les intervencions de:

19 h. Rafael Ribó, síndic de greuges de Catalunya, conferència: ‘El Síndic com a impulsor dels drets de la memòria històrica’.

19.30 h. Taula rodona ‘La impunitat del discurs de l’odi contra els catalans’, amb la participació de:

Robert Sabata, advocat, en representació de l’Associació Catalana de Defensa dels Drets Humans.

Jordi Borràs, fotoperiodista, autor de Plus Ultra. Una crònica gràfica de l’espanyolisme a Catalunya.

Marta Rovira i Martínez, presidenta de la Fundació Congrés Cultura Catalana i autora del llibre La Transició Franquisme

L’acte tindrà lloc dilluns 14 de setembre, a les 19 hores, al Pati Llimona (carrer Regomir, 3, Barcelona). L’acte és obert a tothom.