Qui som?

Som una fundació sense finalitat de lucre, que lluita per la defensa dels drets nacionals dels catalans, tant individuals com col·lectius, i especialment els reconeguts per la Declaració Universal dels Drets Humans de les Nacions Unides, de 10 de desembre de 1948.

La iniciativa de crear la FUNDACIÓ CATALUNYA va ser de Joaquim Fons i Pont, que la va dotar amb els fons necessaris per treballar en els camps següents:

L'assistència jurídica a causes relacionades amb violacions dels drets nacionals, culturals o lingüístics dels catalans.
Donem suport a iniciatives i projectes en defensa dels drets dels catalans.
La protecció de la llengua catalana.
La difusió de la situació actual de Catalunya i els altres Països Catalans des d'una perspectiva de drets humans i de comunitat nacional.

ÒRGANS DE GOVERN

cèlia argilés andrés

JORDI JÀRIA MANZANO

Comissió Permanent

El Patronat escull d’entre els seus membres una Comissió Permanent que s’encarrega de la gestió ordinària de l’entitat.

La Comissió Permanent esta constituïda pel President, Vicepresidents, Secretari, Tresorer i  el vocal, Pere Grau Valls.

Comissió Econòmica

El Patronat escull entre els seus membres una Comissió Econòmica que s’encarrega de la gestió ecònomica de l’entitat.

Aquesta Comissió està formada pel President, Vicepresidents, Tresorer i els vocals, Josepa Huguet Biosca i Pere Grau Valls.

Què fem?

Opinions

Drets Humans

Suport d'activitats