Qui som?

Som una fundació sense finalitat de lucre, que lluita per la defensa dels drets nacionals dels catalans, tant individuals com col·lectius, i especialment els reconeguts per la Declaració Universal dels Drets Humans de les Nacions Unides, de 10 de desembre de 1948.

La iniciativa de crear la FUNDACIÓ CATALUNYA FONS va ser de Joaquim Fons i Pont, que la va dotar amb els fons necessaris per treballar en la defensa dels drets humans a Catalunya i la defensa de la nació catalana.

L'assistència jurídica a causes relacionades amb violacions dels drets nacionals, culturals o lingüístics dels catalans.
Donem suport a iniciatives i projectes en defensa dels drets dels catalans.
La protecció de la llengua catalana.
La difusió de la situació actual de Catalunya i els altres Països Catalans des d'una perspectiva de drets humans i de comunitat nacional.

PATRONAT

President