Si utilitza Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=es

Si utilitza Safari: https://support.apple.com/es-es/HT201441

Aquestes fonts es faciliten a títol informatiu, sense cap compromís sobre la seva actualització per part de la FUNDACIÓ CATALUNYA FONS i no són les úniques vies per obtenir la informació sobre el seu navegador. Per obtenir sempre informació actualitzada, dirigeixi’s a la pàgina Web oficial del navegador.

(pot consultar http://www.google.com/policies/technologies/types/)

Algunes de les nostres pàgines poden mostrar contingut de proveïdors externs, per exemple, YouTube, Facebook i Twitter.

Proveïdors de tercers que pot tenir aquest lloc web:

Aquesta pàgina web pot utilitzar cookies però que en cap cas tracten dades de caràcter personal, capten hàbits de navegació a l’usuari i anàlisis estadístiques proporcionades per tercers, no són utilitzades amb fins publicitaris, per tant queden exceptuats de l’acompliment de les obligacions establertes en l’article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació. No obstant això, l’usuari consenteix l’ús de les cookies que ens permetin la comunicació entre l’equip de l’usuari i la xarxa, prestar un servei expressament sol·licitat per l’usuari, l’autenticació o identificació d’usuari (únicament de sessió), donar seguretat a l’usuari, sessions de reproductor multimèdia, sessions per equilibrar la càrrega, la personalització de la interfície d’usuari i de complements (plug-in) i intercanviar continguts socials. De tota manera, l’usuari si ho desitja pot desactivar i / o eliminar aquestes cookies seguint les instruccions del seu navegador d’Internet.