Presentació de l’informe ‘L’actualitat catalana a les portades de la premsa espanyola (2011-2013)’

El Grup de Periodistes Ramon Barnils i la Fundació Catalunya presenten l’estudi de l’Observatori crític dels mitjans Mèdia.cat ‘L’actualitat catalana a les portades de la premsa espanyola (2011-2013)’, un informe sobre el tractament de l’actualitat dels Països Catalans a les portades dels quatre principals diaris espanyols.

L’informe abraça els dos primers anys de legislatura del Partit Popular i analitza les portades d’El País, El Mundo, ABC i La Razón. L’informe estudia amb atenció l’evolució creixent del nombre de notícies dedicades al territori català, la presència i la visió que s’ha donat del procés sobiranista, la corrupció i la gestió de l’economia.

La presentació de l’informe tindrà lloc el proper dilluns 17 de març a les 19:00h a la seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya (Rambla de Catalunya, 10, Barcelona). Hi participaran:

• Xesca Oliver, presidenta de la Fundació Catalunya.
  • Laia Soldevila, membre de l’Observatori crític dels mitjans.
  • Maria Manyosa i Vera Giró, autores de l’informe.