La Fundació Catalunya ha col·laborat amb 1000 € a fer possible les activitats d’Escola Valenciana

El Patronat de la Fundació Catalunya ha col·laborat amb 1.000 euros a fer possible la continuïtat de les activitats d’Escola Valenciana.

Escola Valenciana ha obert una campanya de micromecenatge a través de la plataforma Verkami amb l’objectiu de continuar sent un altaveu de l’ensenyament en valencià, de la música en valencià, del cinema en valencià, de la literatura en valencià, del voluntariat lingüístic, dels drets lingüístics i de tota la resta d’activitats de cohesió social i de xarxa que duen a terme.

Escola Valenciana és un moviment de base social que treballa per a la cohesió i la suma de voluntats que impulsen la riquesa de la nostra llengua, la nostra cultura i la nostra identitat amb projectes propis i amb el treball compartit amb altres agents socials. Té una trajectòria de quasi 30 anys.