La Fundació Catalunya Fons i el Grup Barnils renoven la seva col·laboració

Aquesta setmana passada, la presidenta de la Fundació Catalunya Fons, Xesca Oliver i el president del Grup de Periodistes Ramon Barnils, David Bassa, han signat un nou conveni de col·laboració entre les dues entitats. L’acord renova, un any més, el patrocini de la Fundació als continguts de l’Observatori crític dels mitjans Mèdia.cat i del nou Anuari Mèdia.cat.

Aquest és el tercer any que la Fundació Catalunya Fons i el Grup Barnils col·laboren. El primer any, l’acord entre les dues entitats va permetre convertir l’Observatori Mèdia.cat en generador de continguts. La signatura d’un segon conveni va consolidar els continguts diaris i els informes periòdics del portal i també els reportats de l’Anuari. Aquest nou acord vol impulsar un nou salt qualitatiu per a Mèdia.cat i per l’Anuari.