La Fundació Catalunya dóna suport a la Crida per una educació pública de qualitat amb una aportació de 1000 € a la caixa de resistència

El Patronat de la Fundació Catalunya ha decidit donar suport a l’Assemblea de Docents de les Illes Balears amb una aportació de 1.000 euros a la caixa de resistència.

La comunitat educativa, amb el suport de la majoria de la societat, ha començat una vaga indefinida a l’inici del curs acadèmic 2014-15. La protesta és contra el polèmic Decret del tractament integrat de llengües (TIL), aprovat sense cap mena de negociació pel govern del Partit Popular, presidit per José Ramon Bauzá. A la pràctica el TIL suposa reduir les hores de català a les escoles.

L’Assemblea de Docents ha organitzat diversos punts de venda de la samarreta verda del moviment i s’ha obert una caixa de resistència des d’on es recullen donatius per pagar les despeses de la vaga.