La Fundació Catalunya agraeix les aportacions de tots els sumadors al projecte ‘Alex i Biel: condemnats per una estelada’

La Fundació Catalunya agraeix les aportacions de tots els sumadors que han col·laborat en el projecte de micromecenatge; ‘Alex i Biel; condemnats per una estelada’. Les aportacions faran possible continuar amb les actuacions judicials i lluitar per defensar un dret fonamental comès la llibertat d’expressió.

Mercè Crespí, Ferran Bernat, Roberto Jesús Prieto, Albert, Pep Tarragona, Imma Vallverdú, Jordi Soler, Agnés Buscart, Pep Guimerà, Vicenç Bou, Eloi Raventós, Joan Antoni Mascarell,Joan Manel Puig, Martí, Xavier Aldeguer, Jospe Rodés, Jordi Babot, Àngels Mallorquí, Cristina Colomines, Oriol Ferrer, Francesc Jordi, Ferran, Montse Ballesteros, Gerar Garcia, Jaume Ollé, Josep Fernández, Eulàlia Franquesa, Josep Escoda, David d’Enterria, Xavier Miet, Jem Cabanes, Lluís Rodriguez, Meritxell Nuñez de arenas, Albert Rigol, Carme Carles, Muntsa Losima, Elisenda Escruella, Neus Canyelles, Robert Pastor, Gemma Bierge, Antoni Serrano, Isabel Mora, Carles Gavilà, Salvador Foz, Joan Font, Roderic Guigo, Joan, Luis Alòs, Vadim Garai, lluïsa Ibañez, Joan Baraldés, joan Asbert, Xavier Tormo, Antonio Colomé, Mario Ezquerra, Enric Noguera, Roger Sallas, Jospe M. Domenech, Margarita Barjau de la Rosa, Alexandre Balsach, Montse Viózquez, Albert Roqué, Guillem Capdevila, Maria Irene Anglada, Ramon Pinto, Pau Ibars, ignasi, Joaquim Pallarés, Lluís Oliva, Maria Rosa Baro, Jordi Morell, Alba Gual, Jesús Vila, Albert Plana, Josep M. Farrés, Carlos Madurga, Josep Curtiellas, Anton Valls, Dra.Magdalena Sellés, Garikoitz Azkuna, Esteve Llop, Maria Rosa Bordas, Adrià Albiol, Rosa M. Llucià, Àngel Martin, Jaume Jonch, Montserrat Grau, Salvador Bosch, Jaume Sangrà, Oriol, Joan Soto, Esteve Aulina, Juli Campeny, Rubén Mollfulleda, Rosa M. Sierra, Josep Pujadas, Lluís Garcia, Jordi Ibañez, Antoni Aceves, Esther Roig, Família Mestre, Ramon Luque, isidor Marí, Miriam Colomer, Jordi Chueca, Frances Noguera, Abdu Noguera, Silvia Teixidó, LFMB, Carme Cabré. David Solsona, Àlex Cifuentes, Miquel-Jordi Strubell, Josep Gres, Rosa Espot, Jordi Vallès, Àlvar Guarro, Amèlia Trueta.
També volem agrair als sumadors que de manera anònima han fet aportacions per fer possible aquest projecte.