La construcció mediàtica de Ciutadans

Un nou informe de l’Observatori Mèdia.cat amb el suport de la Fundació Catalunya Fons quantifica la presència mediàtica de Ciutadans a les tertúlies

L’estudi del periodista Daniel Camon i l’analista Sílvia Martin analitza les aparicions dels dirigents de C’s a les tertúlies espanyoles i catalanes.

L’Observatori crític dels mitjans Mèdia.cat, amb el suport de la Fundació Catalunya Fons, presenta un nou informe sobre tractament mediàtic que porta per títol “Anàlisi de la presència de Ciutadans als mitjans de comunicació”. A l’estudi, el periodista Daniel Camon i l’analista Sílvia Martín fan una anàlisi de la presència d’aquest partit polític als mitjans de comunicació, tant a escala quantitativa –quant cop hi apareixen i amb quina freqüència- com a escala qualitativa –amb quina actitud es fa l’entrevista? Sobre quins temes pregunten els periodistes que els entrevisten? L’informe ha analitzat les tertúlies on han aparegut dirigents de Ciutadans dels mitjans espanyols i catalans durant les 7 setmanes que van des del 28 de setembre fins al 15 de novembre.