Skip to content

Espanya i Catalunya en el marc mental de MouTV

Què és -i que no és- i com funciona MouTV

Inaugurat fa poc més de 4 anys, MouTV és un sistema d’informació audiovisual a la xarxa d’autobusos i metro de TMB que forma part dels anomenats Digital Signage o sistemes de senyalètica digital avançada, aportant-hi com a element innovador i molt destacable el plus de la informació a l’estricta difusió de continguts comercials o similars. Des d’un punt de vista tecnològic, no es tracta d’un canal de televisió sinó d’un sistema de videodifusió per les diverses pantalles i projectors de la xarxa interna de TMB. Fora d’elles no és possible visionar-lo. No cal que el busqueu per YouTube ni en cap racó de la xarxa. No el trobareu. Des de la perspectiva dels continguts, podríem definir la seva programació com un híbrid d’informacions del servei d’aquesta xarxa de transport públic: canvis horaris, notícies corporatives i incidències en temps real, al costat de notícies de temàtica general que són les que analitzarem en aquest estudi.