Anuari Mèdia.CAT

L’Anuari Mèdia.cat compta amb la col·laboració del Col·legi de Periodistes de Catalunya i de sis universitats dels Països Catalans, de les quals alguns alumnes de Periodisme participen en la redacció. Són la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat de Lleida, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Ramon Llull, la Universitat de València i la Universitat de Vic.

Així mateix, el projecte també té el suport econòmic de la Fundació Catalunya i de l’Ajuntament de Barcelona.

L’Anuari Mèdia.cat dels Silencis Mediàtics de 2016-2017 es presentarà al Col·legi de Periodistes de Catalunya el proper 8 de febrer a les 19h, en un acte obert al públic. Comptarà amb la participació de Neus Bonet -degana del Col·legi de Periodistes de Catalunya-, Xesca Oliver -presidenta de la Fundació Catalunya-, Ferran Casas -president del Grup Barnils-, Elisenda Rovira -coordinadora de l’Anuari Mèdia.cat- i Jordi Borràs -autor del reportatge En nom d’Espanya.