40 ANYS DEFENSANT ELS DRETS DELS CATALANS

$0 anys defensant els drets dels catalans

40 anys del projecte de Joaquim Fons

El 13 de desembre de 2023 la FCF va commemorar els 40 anys de la seva constitució.

Ricard Gené Casals, president, va donar la benvinguda als assistents,  va iniciar la seva participació lloant la figura del mecenes Joaquim Fons i Pont, les activitats realitzades per l’entitat i les diferents persones que han format part del Patronat. Sense aquesta participació voluntària avui, l’entitat no existiria.

August Gil Matamala, patró fundador, va glossar la figura del fundador, va exposar els motius de la constitució d’aquesta entitat, amb origen a Andorra i ara, amb domicili al Principat.

Carles Duarte Montserrat, patró fundador, va fer un repàs de les activitats realitzades durant aquest 40 anys.

Ricard Gené, August Gil I Carles Duarte.

La segona part de l’acte va comptar amb la conferència titulada La Intel·ligència artificial i l’afectació en els drets humans.

Pere Grau Valls, patró, va donar la benvinguda a Manel Sanromà i a Mireia Montesinos. Sanromà va centrar la seva exposició en explicar què és la IA, i el potencial d’aquesta eina. Montesinos va reflexionar des del punt de vista jurídic, com pot afectar la IA als drets humans?

Pere Grau, Manel Sanromà i Mireia Montesinos

Cèlia Argilés Andrés, secretaria, va tancar la sessió. Abans de finalitzar l’acte vàrem gaudir del recital de la Coral Petit Drassanes.

Coral Petit Drassanes

Volem donar les gràcies a totes les persones i entitats que ens heu acompanyat en aquests 40 anyss