taula rodona 'Novetats en la promoció de l'ús del català. Conclusions de la I Jornada de la FOLC i nova llei europea d'audiovisuals'

Taula Rodona 'Novetats en la promoció de l'ús del català. Conclusions de la I Jornada de la FOLC i nova llei europea de l'audiovisual', dimarts 11 de desembre a dos quarts de vuit del vespre, a la Casa Golferichs de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 491).

Per una banda, Blanca Serra (Vicepresidenta de la FOLC) exposarà les conclusions de la I Jornada de la FOLC per a la promoció de l'ús del català celebrada a Girona el passat 10 de novembre i, per altra banda, Daniel Condeminas (divulgador i expert) ens parlarà de l'audiovisual català amb la nova llei europea.

L'acte l'organitza la FOLC amb la col.laboració de la Fundació Catalunya Fons.