AUGUST GIL MATAMALA GUARDONAT AMB LA MEDALLA D'OR AL MÈRIC CÍVIC

Ahir 8 d'abril, a les 18.00 hores, al saló de Cent l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, va presidir l'acte de lliurament de la Medalla d'Or al Mèrit Cívic a August Gil Matamala en reconeixement a la trajectòria vital i professional i com a veu fidel als principis universals de llibertat i justícia.

A l'acte també hi van participar el tinent d'alcaldia de Drets de Ciutadania, Jaume Asens. David Fernández, periodista i amic, i Mireia Montesinos, advocada i membre de la Comissió de Defensa dels Drets de les Persones de l'ICAB, en van fer les glosses.

August Gil Matamala és Patró Fundacional de la Fundació Catalunya Fons, el Patronat manifesta les més sinceres felicitacions per aquest reconeixement i manifestem també l'orgull que continuïs actiu en la nostra entiats.