AJUTS FCF 2023

El dia 18 de gener de 2023 el Patronat de la Fundació Catalunya Fons ha aprovat les bases de la convocatòria dels ajuts que es concediran enguany.

Els Ajuts estan orientats a donar suport a aquelles iniciatives, estudis, projectes o accions que tinguin un impacte directe o indirecte en la defensa dels drets dels catalans, valorant-se de forma especial la seva contribució a la promoció de la defensa dels drets fonamentals dels ciutadans residents o originaris dels països catalans, el foment de la cohesió social i la promoció de la llengua catalana i/o occitana.

Per optar als Ajuts, s’ha de presentar la documentació següent per correu electrònic a l’adreça fundcat@fundaciocatalunya.cat.

El termini de presentació de les propostes començarà el dia 1 de febrer i finalitzarà el dia 28 de febrer de 2023 a les 18 hores.

No s’acceptarà la presentació de documentació en format físic, llevat que s’acordi expressament amb el sol·licitant o l’especialitat del projecte ho requereixi.

Les Bases dels Ajuts i la documentació requerida per sol·licitar els Ajuts la podeu trobbar clicant aquí.