El català en zones difícils o conflictives.

Taula rodona: 'El català en zones difícils o conflictives. Noves experiències per al foment de l'ús del català tant a l'escola com en d'altres àmbits' organitzada per la FOLC amb el suport de la Fundació Catalunya Fons.

Que tindrà lloc el dilluns 27 de novembre a les 19:45 h al Centre Cívic Golferichs de Barcelona

Les ponències les impartirà:

Carles de Rosselló, Cap de servei del Foment de l'Ús del Consorci per a la Normalització Lingüística de la Generalitat de Catalunya, que parlarà d'experiències en diferents àmbits a Catalunya.

Ramon Pifarré, Vicepresident dels Amics de la Bressola i professor de secundària a Girona, que parlarà sobre experiències a l'escola en una zona de Catalunya Nord amb poca presència social del català.

Víctor Cuerda, Mestre del CEIP Sant Blai d'Alacant, que parlarà també sobre experiències a l'escola en una zona del País Valencià on hi ha també poca presència social del català.

Presentarà la taula Maria Antònia Font, Presidenta de la FOLC i membre de l'STEI, que parlarà sobre experiències a l'escola a les Illes.

El català en Zones Conflictives