Fundaciˇ Catalunya - Fons per a la defensa del drets dels catalans

NotÝcies

Presentaciˇ del manifest 'Per la dignitat democrÓtica davant la banalitzaciˇ del nazisme' i de les actuacions judicials que se'n deriven

La Fundació Catalunya Fons, l’Associació Catalana per la Defensa dels Drets Humans i la Comissió per la Dignitat presentaran aquest dijous, 10 d’octubre, a les 16.00 hores, al Col·legi de Periodistes de Catalunya, el manifest “Per la dignitat democràtica davant la banalització del nazisme” i les actuacions ciutadanes, administratives i judicials que se’n deriven.

El manifest ha estat impulsat per la Fundació Catalunya Fons, l’Associació Catalana per a la Defensa dels Drets Humans i la Comissió per la Dignitat i compta amb l’adhesió de 23 entitats: Acció Cultural del País Valencià; Amical de Mauthausen; Ara o mai; CADCI; CAL; Catalunya diu prou; CCOO de Catalunya; CGT; CIEMEN; Comissió de Defensa ICAB; Fundació Congrés de Cultura Catalana; Institut d’Estudis Catalans; Intersindical-CSC; La Xarxa; Obra Cultural Balear; Plataforma pel Dret a Decidir; SOS Racisme, i USTEC.

A la roda de premsa hi intervindran la presidenta de la Fundació Catalunya Fons, Xesca Oliver; el representant de l’Associació Catalana per a la Defensa dels Drets Humans, Robert Sabata i el portaveu de la Comissió per la Dignitat, Josep Cruanyes. L’acte comptarà amb la presència de representants de les entitats adherides.

Barcelona, 8 d’octubre de 2013

Micr˛fon