Fundaciˇ Catalunya - Fons per a la defensa del drets dels catalans

NotÝcies

L'Observatori MŔdia.cat crea un mapa de la censura mediÓtica als Pa´sos Catalans

El portal de Grup Barnils vol recollir problemes amb la llibertat de premsa que hagin tingut mitjans nacionals i comarcals del país

L'Observatori crític dels mitjans, Mèdia.cat, iniciativa del Grup de periodistes Ramon Barnils amb el suport de la Fundació Catalunya Fons, ha creat un mapa que recull casos o intents de censura als mitjans de comunicació d'arreu dels Països Catalans inspirat en el projecte europeu Index on Censorship (www.indexoncensorship.org). El mapa, que s'ha creat a través de l'eina de google maps, vol ser un projecte participatiu on tothom que ho vulgui pugui aportar noves informacions per complementar-lo.

Mapa col.laboratiu de la censura als Pa´sos Catalans
DOCUMENTS