Notícies

La Fundació Catalunya renova la seva inscripció al Cens d'entitats de foment de la llengua catalana

La Fundació Catalunya Fons per a la Defensa dels Drets dels Catalans ha renovat aquest 2015 la seva inscripció al Cens d'entitats de foment de la llengua catalana impulsat per la Direcció General de Política Lingüística. El Cens agrupa fundacions i associacions que duen a terme activitats per fomentar la llengua catalana.

Aquest dimecres, 22 de juliol, la Fundació Catalunya ha assistit a la II Trobada d'entitats de foment de la llengua catalana, l'acte institucional que la Generalitat organitza en reconeixement a les entitats que integren el Cens.  El conseller de Cultura, Ferran Mascarell, i la directora general de Política Lingüística, Ester Franquesa, han presidit la Trobada en la qual hi ha participat entitats representatives de tots els territoris de parla catalana: la Franja d'Aragó, Andorra, Catalunya del Nord, l'Alguer, les Illes Balears, el País Valencià i Catalunya.

Actualment el Cens està format per 171 entitats de diversos àmbits com el cultural, laboral i professional, ciència i tecnologia, foment de la llengua, integració social, joves i lleure, formació, etc.

Cens d'dentitats de foment de la llengua catalana

La Fundació Catalunya ha assistir a la II Trobada d'entitats de foment de la llengua catalana