Fes una donació

La Fundació Catalunya hem ajudat des de 1983 a cobrir les despeses que han tingut persones i entitats en actuacions en defensa del país. Mitjançant aquesta pàgina volem oferir a la ciutadania l'oportunitat de col·laborar amb nosaltres i així poder entre tots tenir un fons més ampli per a finançar activitats amb aquesta finalitat.

A la Fundació Catalunya no demanem subvencions i només comptem amb els rendiments dels fons propis deixats pel patriota Joaquim Fons i Pont. Les vostres aportacions permeten de contribuir a dur a terme més activitats i a mantenir la col·laboració amb les iniciatives de la societat civil.

La Fundació Catalunya està acollida a la Llei 49/2002, de règim fiscal de les entitats sense ànim de lucre. Les donacions a favor de la Fundació tenen dret a una deducció del 25 % en l'IRPF i del 35 % en l'impost de societats. Quan facis la transferència o l'ingrés PayPal fes constar el nom, DNI/CIF i domicili i envia també aquestes dades a info@fundaciocatalunya.cat.

Seguirem treballant gràcies a vosaltres.

Pots fer arribar el teu donatiu de dues maneres:

Fent un ingrés al Compte:

2013 6104 47 0200358206 (Catalunya Caixa)

O una transferència amb Paypal:

Fes una donació!

CASOS QUE S’HAN BENEFICIAT DE DONACIONS I DE L'AJUT DE LA FUNDACIÓ CATALUNYA

Èric Bertran, un nen acusat de terrorisme per demanar l'etiquetatge en català
Campanya de La Xarxa per la restitució de les Quatre Columnes de Puig i Cadafalch a Montjuïc
Simposi sobre la promoció de l'ús del català organitzat per La Xarxa d'Entitats Cíviques i Culturals dels Països Catalans